چرایی تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش+فیلم

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌منظور تقویت ایمان و بصیرت عمیق دینی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۵۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

چرایی تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش+فیلم
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد
، حجت‌الاسلام محمد عدیده در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به زیارت حرم رضوی رفتند، اظهار کرد: این سازمان باتدبیر حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ تأسیس شد تا با حضور این سازمان مقدس، ارتش بیش از گذشته به زیور دین و بصیرت، مزین شود.

 وی افزود: بی‌تردید تلاش‌های کارکنان مؤمن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.

 سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در ۲۴ مهرماه ۱۳۵۸ تأسیس شد؛ سازمانی است مستقل و متمرکز در تابعیت فرماندهی کل قوا و از نظر انسانی و آماد و پشتیبانی تابع ستاد مشترک ارتش است که «نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی، ارائه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی، ارتقای بینش دینی و سیاسی کارکنان ارتش، انتشار نشریات، کتاب‌ها و دیگر محصولات فرهنگی و هنری و انجام کلیه وظایف روابط‌عمومی در ارتش» را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار