پیام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس؛

جهاد امت فلسطین بسوی فتح و پیروزی بر غاصبان خواهد بود

این کارزار حق و باطل و اسلام و استکبار به فضل الهی نقطه عطفی در قیام و جهاد امت فلسطین و پیشرفت محور مقاومت و شتاب بسوی فتح و پیروزی بر این غاصبان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۳۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس علیه جنایت رژیم کودک کش اسرائیل پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم


یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

غم جانکاه و سهمگین حمله وحشیانه تروریستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، وجدان آحاد بشر را به لرزه در آورده است. ‏سال‌ها با دروغ هلوکاست، سر جهان را شیره مالیدند و مظلوم‌نمایی کردند.

ولی خود، هلوکاستی واقعی رقم زدند.اسرائیل، ابلیس را هم درس می‌دهد! این کارزار حق و باطل و اسلام و استکبار به فضل الهی نقطه عطفی در قیام و جهاد امت فلسطین و پیشرفت محور مقاومت و شتاب بسوی فتح و پیروزی بر این غاصبان خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با تاسی به رهبری معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی، ضمن ابراز همدردی با ملت شریف فلسطین و محور مقاومت و خانواده‌های شهدای غزه و مقاومت فلسطین و لبنان، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در برابر این ستم و جنایتِ کم‌نظیر اعلام و امت اسلامی و دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و علما و دانشگاهیان و نخبگان کشور‌های اسلامی و همه ادیان و مذاهب و جهان را به اتخاذ موضعی انسانی و انقلابی و یک‌پارچه برای حمایت از فلسطین و مردم شجاع و مظلوم غزه و پایان دادن به غصب سرزمین اسلامی فلسطین فرا می‌خواند و به مجامع بین‌المللی هشدار می‌دهیم تا به قتل عام کودکان و زنان و بیماران و بی‌گناهان پایان دهند و به غاصبان سرزمین‌های اسلامی و پشتیبانان آنان هشدار می‌دهیم که چنانچه از ستم و جنایت خود دست نشویند در طوفان الهی و خشم محور مقاومت و امت اسلامی نابود خواهند شد و بدانند روزگار سازش و بزن در رو به پایان رسیده و عصر بیداری فرا رسیده است.
پیروزی اسلام و مسلمانان و محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه و شکست مستکبران و صهیونیسم را از خداوند المنتقم (انتقام گیر) خواستاریم.
اللهم عجل لولیک الفرج
هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار