جانشین سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه مجمع بسیج بایستی به‌صورت مسئله‌محور فعالیت کند، گفت: هدف تنها پیدا کردن مسئله نیست بلکه باید برون‌داد این جلسات، یافتن راه‌حل و برطرف ‌کردن مشکلات باشد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۲۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

توانایی‌های بسیج در راه پیشبرد اهداف انقلاب قرار دارد/ این جمله که ما به بهشت و جهنم مردم کاری نداریم اشتباه است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، سردار علی اکبر افراسیابی در مجمع بسیجیان شهرستان سبزوار با بیان اینکه توان بسیج در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب قرار دارد، اظهارکرد: ما باید از توان و تفکر خود برای پیداکردن مسائل و مشکلات موجود استفاده کرده و به سمت حل آنها حرکت کنیم.

رسالت مجمع بسیج، یافتن راه‌ حل برای عبور از مشکلات است

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیج در شهرستان بایستی به‌صورت مسئله‌محور کار کند تأکید کرد: تنها پیداکردن مسئله هدف نیست و باید برون‌داد این جلسات پیداکردن راه‌حل و برطرف‌کردن موضوعات باشد.

جانشین سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه با اشاره به اینکه قرآن دستورالعمل زندگی بشر و نسخه حیات‌بخش انسان است تأکید کرد: ما باید کمک کنیم تا مردم راه صحیح را پیدا کرده و در مسیر درست گام بردارند.

وی با بیان اینکه هرکس در هر قسمتی از جامعه که قرار دارد باید خود و اطرافیانش را حفظ کند تأکید کرد: این جمله که ما به بهشت و جهنم مردم کاری نداریم اشتباه است.

وی به پیشرفت و کسب موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت :به قله رسیدن کار سختی است و باید سختی ها را تحمل کنیم.

بسیجیان مشکل گشای کشورند

همۀ توان و ظرفیت بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب قرار دارد/رسالت مجمع بسیج، یافتن راه‌ حل برای عبور از مشکلات است + عکس

وی نقش نخبگان ، هیئت اندیشه ورز و بسیجیان و... را برای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم مهم برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان مشکل گشای این کشورند و نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس ، سازندگی ، جهاد علمی ، تامین سلامت و... بر کسی پوشیده نیست.

جانشین سپاه امام رضا (ع) خطاب به بسیجیان ، نخبگان و هیات های اندیشه ورز افزود: همه باید برای رفع مشکلات همه مسایل اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و...تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه کارگروه‌ها باید امیدوار کننده باشد،گفت : مشکلات محلات و شهر خود را پیدا کنید و در جهت رفع آن تلاش کنید.

مرتفع شدن برخی مشکلات مردم در هیئت های اندیشه ورز بسیج

در ابتدای این محفل بسیجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی،  حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را به مجاهدان فلسطینی تبرک گفت.

سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت و موفق برخی از کارگروه های مجمع بسیجیان این شهرستان اشاره و گفت: در این کارگروه‌ها، بسیجیان عزیز ما در عرصه های مختلف موفقیت های خوبی کسب کرده اند.

وی کارگروه‌های مجمع بسیجیان شهرستان سبزوار را شامل آموزش و تحقیقات، بهداشت و سلامت، زنان و خانواده، اقتصاد و زیر بنایی، فرهنگی اجتماعی، رسانه و جهاد تبیین، و تعلیم تربیت دانست و اظهار کرد: اعضای کارگروه ها تصمیمات خوبی برای ارایه خدمات مطلوب به مردم گرفته و مشکلات نیز برای خدمت رسانی به مردم را شناسایی کرده اند.

موحدنیا با اشاره به اهمیت تشکیل هیئت های اندیشه ورز گفت: برخی از مشکلات برای خدمات رسانی به مردم و مناطق محروم مرتفع شده و بقیه مشکلات باید با همکاری مسئولان جهادی و اعضای هیئت اندیشه ورز و نخبگان و بسیجیان عزیز حل شود.

گفتنی است اجلاسیه سالیانه مجمع بسیجیان سبزوار با حضور سردار افراسیابی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) ، امام جمعه، فرمانده ناحیه سبزوار، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار، جمعی از مسئولان،اعضای هیئت های اندیشه ورز و نخبگان و بسیجیان در محل فرهنگسرای امام رضا ( ع) سبزوار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار