دانش آموزان کم برخوردار زاهدانی هدایای تحصیلی خود را از همکلاسی مهربان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۶۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنس مردم در کنار مردم و برای مردم است و در هر سنگری که احساس کند سپاه به‌عنوان مدافع نظام و انقلاب باید حضور داشته باشد با تمام توان در آن عرصه حضور می‌یابد.
 
وی ادامه داد: از کارهای که هر ساله توسط مجموعه سپاه پاسداران در سطح زاهدان، استان و کشور با جدیت در حال انجام است تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزانی است که بزرگ و باکرامت هستند؛ ولی از لحاظ مالی بنیهٔ ضعیف‌تری دارند.
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان تصریح کرد: امسال در سطح استان مجموعه قرارگاه قدس ۳۳ هزار و مجموعه سپاه سلمان ۲۲ هزار لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در اختیار افرادی که به‌واسطه کمبودها نتوانستند لوازم‌التحریر کنند در اختیارشان گذاشته شد.
 
وی در پایان عنوان کرد: نیاز است که این اقدامات در سطح وسیع‌تری انجام شود به‌خصوص در سیستان و بلوچستان که برخلاف ظرفیت‌های موجود محرومیت‌های بیشتری دارد برخی از این اقلام فردا در محلات استان به‌خصوص مدارس حاشیه شهر مثل محله کرامت شریعتی شمالی ضمن برگزاری مراسم ویژه توزیع خواهد شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار