امامان جمعه تشیع و اهل سنت شهرستان سرخس، بر ایستادگی و مقاومت امت اسلامی در یک صف واحد مقابل دشمنان اسلام تاکیدکردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۵۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سرخس، امام جمعه سرخس در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان اینکه دولت انقلابی برای حل مشکلات تلاش می‌کند، گفت: در شهرستان سرخس نیز فرماندار و نماینده مجلس نیز برای حل مشکلات در تلاش هستند و باید توجه داشت که جنس مشکلات تفاوت دارند و مشکلات به تدریج حل می‌شوند.

دشمن در جنگ اراده‌ها، ظالم را به جای مظلوم معرفی می‌کند

حجت‌الاسلام محمد بختیاری بیان کرد: در جهاد تبیین باید فعال باشیم و مردم را نسبت به واقعیت‌ها آگاه کنیم زیرا دشمنان در جنگ بر اراده‌ها کار می‌کنند؛ در قضیه طوفان الاقصی نیز دشمن بر اراده‌ها کار می‌کند و ظالم را به عنوان مظلوم معرفی می‌کند در حالیکه ۷۵ سال فلسطین تحت ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی بوده است.

وی افزود: در داخل کشور مسئولانی داریم که میدانی هستند و در بین مردم حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند اما مورد آماج تخریب قرار می‌گیرند و این جهاد تبیین است که به ما می‌گوید دنبال حق و حقیقت باشیم و آن را به مردم بیان کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: در این دولت که بهار خدمات و تلاش‌های صادقانه است، فرماندار شهرستان هم کارهای اساسی را در شهرستان پیگیری می‌کند و انجام می‌دهد.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه اتحاد و انسجام بین مسئولان وجود دارد و نماینده مجلس نیز در رده‌های ملی در موضوعات مرتبط با شهرستان همکاری می‌کند و باید در راه خدمت به مردم و بدون منت گام برداریم.

امت اسلامی در یک صف در مقابل دشمنان اسلام بایستند

امام جمعه اهل سنت سرخس نیز در این جلسه با بیان اینکه با طوفان الاقصی، امید در قلوب مسلمان ایجاد شد، گفت: یهود در قرآن جزو سرسخت‌ترین انسان‌ها برای مسلمانان هستند و رژیم صهیونیستی جنایت‌های وحشتناکی را در حق مردم فلسطین انجام داده است.

مولوی احمد پارسا تاکید کرد: مقاومت با طوفان الاقصی قدرت پوشالی و عنکبوتی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و طبق بیانات رهبری، رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند ترمیم شود.

وی بیان کرد: امت اسلامی باید اختلافات جزئی را کنار بگذارند و در یک صف در مقابل دشمنان اسلام بایستند و در مقابل این جنایات، باید واکنش نشان دهند و حمایت کاملی را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار