خبرهای داغ:
همایش یاوران وقف و آئین تجلیل از ائمه جمعه و جماعات ،هیات امنا مساجد و بقاع متبرکه با حضور آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۷۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: همایش یاوران وقف به مناسبت هفته وقف توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان با حضور هیئات امنا مساجد و امام زادگان ، مسئولین شهرستانی ، آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید .

 

در ابتدا این همایش حجت الاسلام روحیانی نژاد ریاست اداره اوقاف شهرستان بهبهان ضمن خیر مقدم و گرامی داشت هفته وقف بیان نمود ؛ در شهرستان بهبهان و حومه زمین های زیادی توسط خیرین و مردم نیک اندیش وقف امور خیریه و انجام کار های خیر شده است و تا کنون خدمات زیادی در زمینه های مختلف از جمله کار های جهادی ، خدمت به محرومین ، فرهنگی و اجتماعی و... صورت گرفته است .

 

در ادامه وی تاکید کرد:باید سنت حسنه وقف به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود و به عنوان یک سبک زندگی اسلامی همه آحاد مردم را درگیر خودش کند و مطالبه و دفاع از وقف توسط مردم صورت پذیرد.

 

در این مراسم آیت الله حیدری نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نقش مساجد و اماکن متبرکه پرداخته و گفت ؛ مساجد و بقاع متبرکه مکانی است برای شیعیان در راستای تبلیغ دین اسلام و ترویج فرهنگ آزاد اندیشی و اسلام ستیزی بویژه تربیت جوانان مبارز و انقلابی است.

 

وی به نقش گروه های مقاومت مردمی در فلسطین بر علیه اسرائیل پرداخته و افزود امروز مهم تر از همه بیداری اسلام و مسلمین بخصوص جوانان مقاومت میباشد که با الگو گیری از واقعه عاشورا و آزاده خواهی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برخواسته اند و نقش مساجد و اماکن متبرکه در تربیت این جوانان انقلابی بسیار تاثیر گذار میباشد.

 

آیت الله حیدری تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین داشته است و تصریح نمود نابودی اسرائیل نزدیک خواهد بود و دشمنان اسلام بزودی نابود خواهد شد ‌.

 

وی در پایان افزود ؛ در زمینه وقف توسط مسئولین هیچگونه کوتاهی صورت نگیرد زیرا باید امانت دار خوبی به اعتماد باشیم و رسیدگی به اماکن متبرکه و مساجد بویژه اماکن تاریخی مذهبی از اولویت های مسئولین شهرستان باشد.

 

در پایان این مراسم از ۱۶۰ نفر ائمه جماعات، هیات امنا مساجد و خادمین موکب اربعین حضرت علی اصغر علیه السلام در مرز چذابه تجلیل بعمل آمده است ‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار