هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار پاسدار حسین نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۰۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)، در مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) پادگان حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، گفت: پس از ۸ سال، دوباره جذبه یکی از ستارگان آسمان ایثار و شهادت ما را دور هم جمع کرده است و از این جهت خدا را شاکریم.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده گفت: سال گذشته ۶ شهید ما در تهران جانانه مجاهدت کردند و اکسیر امنیت را تقدیم ملت بزرگ کردند که این ایام، سالگرد این شهدای مظلوم امنیت هم هست که یاد و خاطره آن‌ها را نیز گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه جای عمار‌های ولایت در این جمع خالی است تا تلاش‌هایشان را امروز در خط مقاومت به نظاره بنشینند، عنوان کرد: درود خداوند به رزمندگان فلسطینی که جهان را در یک پیچ حساس قرار دادند؛ ان‌شاءالله این رزمندگان نفس آخر رژیم غاصب را خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: رهبر معظم انقلاب چه خوب فرمودند که رمز و راز طوفان الاقصی و جبهه عاشورایی مقاومت در هفتاد و پنج سال درد و رنج یک ملت مظلوم و در کودک‌کشی و ستم از ناحیه یزیدیان جهان و راز عظمت کار فرزندان مقاومت در هفتاد و پنج سال اهانت به قبله اول مسلمانان نهفته است.

وی ادامه داد: طبیعی است که روزی صبر‌ها تمام می‌شد و اقدام و گامی عاشورایی و طوفنده به پا می‌شد و امروز دوست و دشمن شاهد این حقیقت است که در این خصوص رهبر معظم انقلاب پایان عمر یزیدیان را اعلام و به جبهه مقاومت امید دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار