نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان قدس با حضور پرشور مردم و مسئولین در مصلی این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۶۷۶۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛   حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های عبادی _ سیاسی این هفته بیان کرد : خدا را شاکریم که در این مقطع تاریخی نفس می‌کشیم ، امروز دنیای استکبار در مقابل جبهه حق بدترین شرایط ممکن را تجربه کرده و رو به نابودی است . آنها در دهه های گذشته نقشه های فراوانی برای عدم شکل گیری جبهه مقاومت کشیدند اما موفق نشدند ، داعش و گروه های تکفیری را ایجاد کردند تا تغییرات جغرافیایی و نظم منطقه را از بین ببرند ،  هزینه های زیادی را متحمل شدند اما حاج قاسم به همراه جبهه مقاومت این مناطق را نجات داد و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد . شکست آنان غیر قابل جبران است ، صهیونیست ها اکنون مشغول مظلوم نمایی هستند اما باید بدانند اگر جنایات خود را ادامه دهند سیلی های بیشتری خواهند خورد .

 

  حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد : جوانان ، نخبگان و اهالی رسانه شهرستان قدس باید افق بلندی داشته باشند و تولیدات زیادی را به کشور های دنیا ارائه کنند تا ملت های جهان بیدار شوند ، مردم همیشه پیشتاز هستند و کار مردمی از کار دولت پیشی می‌گیرد ، باید در مسئله فلسطین که مسئله مهم جهانی است تمام کشورهای اسلامی نقش ایفا کرده و کمک کنند ‌، دشمنان ما با روحیات استکباری که دارند دست به بدترین ها خواهند زد ، ما به کمک تمام مسلمانان جهان نیاز خواهیم داشت .

  لازم به ذکر است بعد از پایان نماز جمعه ، راهپیمایی مردمی برای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهرستان قدس برگزار شد .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات