مراسم اولین روز شهادت «نافذ صالح» شهید مقاومت غزه با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهر مقدس قم در مسجد المهدی(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۷۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اولین روز شهادت «نافذ صالح» شهید مقاومت، که روز گذشته به‌دست رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، عصر امروز با حضور طلاب، فضلای حوزه و مردم ولایت‌مدار و انقلابی قم در مسجد المهدی(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی در این مراسم با اشاره به اینکه شهید و شهادت در دین اسلام از جایگاه والا و مقدسی برخوردار است، گفت: طبق فرموده خدای متعال در قرآن کریم، شهدا هرگز نمی‌میرند و بلکه با شهادت احیا پیدا می‌کنند و همیشه حاضر و ناظر نزد خدای متعال هستند.

وی با بیان اینکه نام شهید هرگز فراموش نمی‌شود، عنوان کرد: شهدا با تقدیم جان خویش در راه خدا، به جامعه حیات معنوی می‌دهند و فانوس‌هایی روشن برای نشان دادن راه خدا به مردم می‌شوند.

شهید «حاج نافذ صالح» متولد سال ۱۳۵۲ شهر غزه و عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در طول زندگانی خود ضمن مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، به مردم مظلوم غزه کمک و خدمت‌رسانی می‌کرد.

روز گذشته طی بمباران و حملات هوایی ارتش رژیم غاصب صهیونیستی، «شهید نافذ صالح» در منزل خود به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور مردم غزه تشییع و خاکسپاری شد.

خاطرنشان می‌شود، مهدی صالح فرزند این شهید بزرگوار در قم زندگی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات