فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

یک هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت در قالب پایگاه‌های محلات مهدوی ساماندهی شدند

فرمانده سپاه کربلا گفت: یک هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت در قالب پایگاه‌های محلات مهدوی ساماندهی شدند که حل مشکلات مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و تامین امنیت از وظایف این پایگاه‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۶۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مجمع عالی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات مهدوی مازندران با حضور سردار بابااحمدی معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان صبح امروز برگزار شد.

یک هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت در قالب پایگاه‌های محلات مهدوی ساماندهی شدند
سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به وجود بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت در مازندران، گفت: از این تعداد  یک هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت در قالب پایگاه‌های محلات مهدوی ساماندهی شدند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: وظیفه این پایگاه ها، شناسایی آسیب ها، فرصت ها، ضعف‌ها و نقاط قوت‌ها محلات  است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و تامین امنیت نیز از وظایف این پایگاه‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه توسط همین پایگاه‌ها کار‌های بزرگی در حوزه محرومیت زدایی صورت گرفته است، ادامه داد: امنیت پایداری که در استان شاهد هستیم به واسطه حضور به موقع و در میدان بسیجیان در قالب گشت‌های رضویون است.

سردار مسلمی باتاکید بر اینکه افتخار میکنیم خدمتگزار بسیجیان هستیم، گفت: بسیجیان در همه عرصه‌ها و در هر حادثه مترقبه و غیرمترقبه فعال و پیشگام هستند و پایگاه‌ها  بابصیرت و در میدان حاضرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار