به مناسبت هفته فراجا برگزار شد؛

آیین تجلیل و همایش طلایه داران فرهنگ ترافیگ در چناران + عکس

به مناسبت هفته فراجا همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از نمونه های ترافیکی و بانوان فرهنگ یار ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چناران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۸۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، رییس پلیس راهور شهرستان چناران، امروز در مراسم همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ ترافیک هستند و تمام توان خود را در این زمینه به کار می بندند تا خدمت شایسته ای به همشهریان عزیز ارائه دهند.

آیین تجلیل و همایش طلایه داران فرهنگ در چناران + عکس

سرهنگ زردادخانی تصریح کرد: این فرهنگ سازی باید از سنین کودکی با توجه به نقش و جایگاهی که خانواده در جامعه داراست، آغاز شود تا کودکان از همان ابتدا با این قوانین بیشتر آشنا شوند.

آیین تجلیل و همایش طلایه داران فرهنگ در چناران + عکس

در این همایش، جمعی از فعالان ترافیکی از جمله رانندگان تاکسی، آژانس ها، خودروهای درون شهری و برون شهری، فرهنگ یاران و مدیران برتر انتظامی حوزه ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است سرهنگ زردادخانی رییس پلیس راهور شهرستان چناران، طحان مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، محمدی مدیر فنی و مدیر عامل شرکت مسافربری صائب خراسان به همراه برخی مدیران و مسؤلان فعال انتظامی که در حوزه ترافیک یاریگر پلیس راهور بودند و همچنین ملیحه مداح، خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چناران تجلیل شدند.

خبرنگار/ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار