حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: هدف اصلی دشمن در این جنگ متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام می باشد، لذا ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش حس می شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۸۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

جهاد تبیین  و امیدآفرینی خنثی کننده جنگ  ترکیبی دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین  کریم سرافراز در جمع مسولین و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مردم سالاری دینی بعنوان یکی از شاخصه های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: بنابر منویات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی نقطه اساسی و مرکزی تمدن غربی و هویت آن را نشانه گرفته و به هدف زده است و بنابراین مقابله و دشمنی جبهه استکبار با این انقلاب طبیعی است؛ چون دشمن می خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.

وی ادامه داد: کشور ما همچنان در جنگ با استکبار جهانی می باشد و به همین دلیل، رهبر معظم انقلاب از عبارت «جهاد» استفاده می کنند؛ بنابراین ما باید نقطه ضعف دشمن را شناسایی کنیم، مسائل اصلی و محوری را بشناسیم و در عرصه های مختلف به آن بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین  سرافراز گفت: باتوجه به جنگ ترکیبی و شناختی که علیه جمهوری اسلامی اتفاق افتاده، هدف اصلی دشمن در این جنگ متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام می باشد، لذا ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش حس می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: باید از طریق تبیین دستاوردها، تشریح نقشه های شوم دشمن در این جنگ ترکیبی و شناختی، بصیرت افزایی، روشنگری اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز تصریح کرد: نکته دیگر که حائز اهمیت است، تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر«جهاد امیدآفرینی» است که برای تحقق این راهبرد، باید تمام ظرفیت های مردمی و دستگاه های اجرایی بسیج شوند و روحیه امید را در ابعاد مختلف در سطح جامعه تزریق و پمپاژ کنند.

وی، گفت: در سطح مأموریت های بسیج، این امیدآفرینی با برگزاری اردوهای جهادی، میز خدمت، اعزام گروه های جهادی پزشکی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... تبلور پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین  سرافراز، افزود: در جمعبندی نتایج باید گفت در مسیر امیدآفرینی، اولویت اصلی جهاد تبیین می باشد و برای اینکه ما در این عرصه موفق باشیم، باید به ابعاد و راهبردهای جهاد تبیین در عرصه های مختلف به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بپردازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار