خبرهای داغ:
کشاورزیان خبر داد

بازدید ۱۵۵۰ نفر از همایش بزرگ هنرجویان آموزشگاه موسیقی همراز در ملایر

همدان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از بازدید ۱۵۵۰ نفر از همایش بزرگ هنرجویان آموزشگاه موسیقی همراز در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۷۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
بازدید ۱۵۵۰ نفر از همایش بزرگ هنرجویان آموزشگاه موسیقی همراز در ملایر

فرشاد کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار رکرد: همایش بزرگ هنرجویان آموزشگاه موسیقی همراز شهرستان ملایر، پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و عصر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، نمایندگی انجمن موسیقی و آموزشگاه موسیقی همراز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری این اداره برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش که با اجرای گروه های موسیقی و هنرجویان آموزشگاه موسیقی همراز برگزار شد، با استقبال بی نظیر علاقه مندان به موسیقی همراه بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه برگزاری این رویداد هنری توانست یک هزار و ۵۵۰ نفر از مردم فرهنگ مدار و هنر دوست شهرستان ملایر را به سالن اجرای همایش بکشاند، گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه ساز شهرستان نیز از برنامه های جنبی این همایش هنری بود که با استقبال پرشور هنردوستان و فعالان حوزه موسیقی شهرستان مواجه شد.

وی گفت: ۱۱۰ هنرمند در این همایش با دستان توانمند خود به اجرای موسیقی پرداختند که شور و شوق و نشاط وصف ناپذیری را در سالن همایش بوجود آورد.

کشاورزیان اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد با همه  هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری همکاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار