به پاس مجاهدت‌های رزمندگان فلسطینی در عملیات «طوفان الاقصی»، زنگ «همبستگی و مقاومت» در مدارس بردسکن نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۷۰
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، در حمایت از عملیات «طوفان‌ الاقصی» و اقدام مقاومت اسلامی فلسطین با حضور «علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن، سرهنگ «محمود مختاری» فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از کارکنان فراجا زنگ «همبستگی و مقاومت» در آموزشگاه دخترانه شاهد شهید «محمد رمضانی» بردسکن به صدا درآمد و دانش‌آموزان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل » نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

علی‌اکبر چراغیان در این آیین با تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی اظهارکرد: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی و هشداری جدی برای دشمنان اسلام در جهان است.

وی افزود: مردم فلسطین طی ۷۰ سال گذشته در برابر اشغالگری رژیم جعلی اسرائیل ایستاد و مقاومتی به نام انتفاضه شکل گرفت؛ پس از آن نیز محور مقاومت با تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و امروز در سرتاسر ممالک اسلامی گسترش یافته است. مردم ایران اسلامی تا پای جان از محور مقاومت و مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه جبهه حق و باطل همواره در تقابل هستند، گفت: در عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم در خاورمیانه این دو جبهه در یک کشور شکل گرفته اما مقاومت اسلامی فلسطین به‌عنوان نماد جبهه حق امروز قدرت یافته و پایه‌های مقاومت که توسط شهید سلیمانی استوار شده بود، با همبستگی مبارزان مسلمان در حال ثمر دادن است که موجب خرسندی و این پیروزی مایه افتخار است.

آزادی قدس شریف پیام عملیات «طوفان الاقصی» برای دوستان

در ادامه این محفل صبحگاهی سرهنگ مختاری با اشاره به اجرای عملیات مقاومت اسلامی فلسطین در بازپس گیری مناطق اشغالی خاطرنشان کرد: امروز تمام دنیا جسارت و مقاومت جوانان مبارز فلسطینی را که در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کرده و در برابر قدرت پوشالی آنان خم به ابرو نمی‌آورده، می‌ستاید.

وی ادامه داد: پیام این پیروزی برای دوستان نابودی رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قبلگاه اول مسلمین و همچنین برای دشمنان رعب و وحشت به‌همراه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار