خبرهای داغ:
فرزند شهید رنجبران:

فراجا امروز قدرتمندتر از همیشه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده است

همدان-فرزند شهید سعید رنجبران گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر در مقابل مخلان نظم و امنیت ایران ایستاده و این مدیون فداکاری، ایثار و شهادت طلبی کارکنان فراجا است.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۷۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

فراجا امروز قدرتمندتر و ایستاده‌تر در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزند شهید سعید رنجبران در سومین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و  نیروی انتظامی در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا چراغ راه زندگی ما هستند.

وی افزود: کیست که نداند عظمت امروز اسلام و ایران مدیون خون سرخ شهیدان راه خداست همان کسانی که آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های حق به خون غلتیدند و عزت و افتخار آفریدند.

فرزند شهید رنجبران گفت: همدان دیار دانش و عرفان، دیار بوعلی سینا، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، جایگاه جهاد مردم استان همدان در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن نمونه و برجسته است و گواه آن ۸ هزار شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از یک هزار آزاده قهرمان است.

وی ابراز کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر در مقابل مخلان نظم و امنیت ایران ایستاده است و این مدیون فداکاری، ایثار و شهادت طلبی کارکنان فراجا است که گواه آن از اولین شهدای فراجا، محمدرضا سبحانی تا آخرین شهید سعید پناهی فرد است که در این اقتدار جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

رنجبران با بیان اینکه باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده است، عنوان کرد: از سرداران و امیران تا سربازان شهید، از سرباز شهید اروجعلی شکری تا سرداران شهید آریافر، ابوالفتح و خرمرودی، از اولین شهید فراجای استان همدان نصرت الله فرجی تا آخرین شهید سرهنگ علی میرزایی که در تاسوعای حسینی سال جاری در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

وی بیان کرد: امروز همه وظیفه داریم در دو جبهه نرم و سخت و به ویژه جهاد تبیین آماده خدمت به اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات