مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری تا 30مهرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۱۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمد جواد تجویدی،  مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر، گفت:  فراخوان ایده و طرح های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری استان منتشر شده که با حمایت های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش بنیان و کارآفرین و با همکاری مراکز آموزش عالی استان برگزار می شود و علاقه­مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا 30 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسfanjuya@  در روبیکا و ایتا مراجعه فرمایند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز 130 طرح به جشنواره ارسال شد که 75 تا پذیرش و 3 طرح برتر انتخاب شدند و 45 طرح مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری، طرح های رسیده با مبلغ  7میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، اظهار کرد: با ارائه مشاوره، راهمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح های رسیده به جشنواره حمایت می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار