خبرهای داغ:
مسابقه ابر حباب با حضور ۲۶ پایگاه قرارگاه بسیج ثامن‌الائمه خواهران شهرستان سمنان و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۷۷
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

محبوبه دامغانیان، فرمانده قرارگاه مقاومت ثامن‌الائمه بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقهٔ ابر حباب ایجاد انگیزه و ترغیب علاقه‌مندان و دانش آموزان به فعالیت‌ها و کارهای پژوهشی نانو است تا با ایجاد ترکیب‌های جدید، ایده‌ها و خلاقیت‌های خودشان تلاش کنند تا پایدارترین حباب را درست کنند.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه بسیج خواهران افزود: در این مسابقه ۲۶ تیم از ۲۶ پایگاه بسیج خواهران حوزه حضرت زینب سلام‌الله علیها و حوزهٔ حضرت خدیجه سلام‌الله علیها که هر تیم متشکل از سه نفر بود شرکت کردند و در پایان مسابقه به سه تیم اول جوایزی اهدا شد.

محبوبه دامغانیان در ادامه با تأکید بر مبحث فرزندآوری و جوانی جمعیت و تشویق به این امر مهم بیان کرد: به 6 نفر از افراد شرکت‌کننده در این مسابقه که متولدین سال ۱۳۸۵ به بعد هستند و بیشترین تعداد خواهر و برادر (سه فرزند و بالاتر) دارند هدایایی اهدا شد.

وی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه پذیرایی، غرفه‌های فروش محصولات خانگی و نمایشگاه تبلیغ و تشویق به فرزند آوری، افزایش جمعیت و جوانی جمعیت و بیان نکاتی در رابطه با فرزندآوری توسط سعیده همتی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان از جمله برنامه‌های جانبی این مسابقه بود.

محبوبه دامغانیان در پایان افزود: این مسابقه به همت و مشارکت معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه سمنان، قرارگاه ثامن‌الائمه بسیج خواهران شهرستان سمنان و پایگاه بسیج خواهران ام‌البنین، در زمین چمن ورزشی مسجد الزهرا شهرک تعاون برگزار شد.

لازم به ذکر است: در این مسابقه آقای خانی مسئول علمی، پژوهشی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام نوروزی فر امام جماعت

 مسجد الزهرا (س)، سعیده همتی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، سمیه دیابی نماینده بسیج جامعه زنان استان سمنان، زهرا فخار مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان، آقای قاضی مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه سمنان و آقای رکنی خواه از قرارگاه بسیج ثامن‌الائمه (ع) برادران حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها