امام جمعه میانه:

امنیت مهمترین شاخصه و زمینه ساز پیشرفت و توسعه است

تبریز- امام جمعه میانه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان با تبیین جایگاه امنیت در جهان، گفت: امنیت مهمترین شاخصه و زمینه ساز پیشرفت و توسعه هر کشور است.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۳۰
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با بیان اینکه امروزه برای جدا سازی کشورهای توسعه یافته از کشورهای عقب‌مانده، شاخصه‌های مختلفی تعریف شده است که مهمترین و زیربنایی‌ترین این شاخصه‌ها امنیت است، اظهار داشت: امنیت، بستر لازم برای طی پله‌های ترقی توسط جامعه را فراهم می‌کند و نیل به بقیه شاخصه‌های توسعه به میزان تحقق این شاخصه وابسته است.

   خطیب جمعه میانه با اشاره به امنیت کامل ایران با وجود هزینه‌کردهای بالای دشمن برای ناامنی آن، ابراز کرد: این آرامش در کشور ما، برخواسته از بطن نظام و نظام، مبتنی بر دین و دین، قوام جامعه ماست.

   حجت‌الاسلام رشادی رعایت اصول و قواعد دین را تضمین کننده امنیت عنوان کرد و افزود: دین به جای امنیت سازی، راه رسیدن به امنیت را به انسان می آموزد و تا زمانی که در یک جامعه، بی‌دین، بی‌اعتقادی و بی‌ایمانی جاری باشد، امنیت مقوله‌ای غیرممکن و یا بسیار سخت است.

   وی با تاکید بر اینکه پلیس به تنهایی قادر به امنیت‌سازی نیست و فقط نقش بازدارندگی دارد، متذکر شد: برای تامین امنیت باید در تقویت مساجد، صفوف نماز و اعتقادات جوانان بکوشیم.

   حجت‌الاسلام رشادی مواظبت از اعتقادات را تنها راهکار مورد تاکید امامین انقلاب برای برقراری امنیت عنوان کرد و حمله دشمن به دین، قرآن، ولایت و مراجع را نشان از ضربه خوردن آنان از اینها دانست.

   آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان میانه بمناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار