گفتگو با بسیجی خلاق در لردگان؛

برای رشد اخلاقی و انسانی در مسیر مقدس بسیج قرار بگیرم

بسیجی خلاق در لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برای رشد اخلاقی و انسانی در مسیر مقدس بسیج قرار بگیرم.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۶۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارحال و بختیاری؛ یکی از بسیجیان خوش فکر و با استعداد شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: اینجانب ابوالفضل جلیل طهماسبی ساکن روستای مشکدوزان بخش منج از دوران کودکی با بسیج آشنا شدم که نتیجه آن رشد پیشرفت مادی و معنوی در زندگی بوده است، به عبارتی بسیج مسیر رشد انسانی در بهترین مکتب اخلاقی است.

 وی، افزود: از همان مقطع ابتدایی عضو بسیج عادی و بعد مقطع دبیرستان بسیج فعال شدم و چند سال هم دهیار و نفر برتر برگزار کننده جشن دهه فجر در شهرستان بودم.

جلیل طهماسبی، در رابطه با کارنامه خود متاثر از بسیح گفت: در این سال ها تحت تاثیر فعالیت های بسیج در دوره های مختلفی شرکت کردم همانند دوره های آموزشی مهارت های ارتباطی تامین اجتماعی، کار و ایمنی، دوره های مدرسی، تألیف کتاب پیمانکاری،حراست مرکز آموزش علمی کاربردی، رتبه برتر ترجمه قرآن کریم به انگلیسی، رتبه برتر استان در برگزاری دهه فجر، دوره های گارگاه آموزشی برای دانشجویان، تلاش برای افتتاح پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاه شهرکرد و برگزاری حلقه صالحین در مسجد روستا که مهمترین برنامه های بنده بوده است.

وی، تصریح کرد: طی چند سال خدا را شکر چندین نفر از دانشجوها با مشاوره های بنده در دادگستری، آموزش پرورش، بانک ها و ادارات مختلف مشغول به کار شدند.

جلیل طهماسبی در پایان تاکید کرد: هر شخصی که روحیه بسیجی داشته باشد حتی در دورافتاده ترین مناطق بدون امکانات هم مسیر خودش را پیدا می کند و به همین دلیل به نوجوانان و جوانان توصیه می کنم برای رشد اخلاقی و انسانی در مسیر مقدس بسیج قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار