خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۵۱۶۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ محفل انس با قرآن با حضور قاریان شهرستانی و قاری بین المللی و حافظ قرآن استاد کریم منصوری، امام جمعه شهرستان، سرهنگ پاسدار موسی حیاوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) حمیدیه، مسئولان شهرستان و قشر‌های مختلف مردم در حسینیه شهید عطیه سیاحی حضور داشتند.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعید لفته پور امام جمعه حمیدیه بیان کرد: قرآن باطنی عمیق دارد و دریای معرفت قرآن از جانب خداوند به عنوان وسیله‌ای در دست پیامبر گرامی اسلام است تا ما را از ظلمت به سوی نور رهنمون سازد.

 

امام جمعه شهرستان حمیدیه در این مراسم در وصف پیامبر (ص) انسان برگزیده خداوند، گفت: آنچه باید توجه شود این است که در این سوره که قلب قرآن است، خدا کاری کرده که پیرامون هیچ‌یک از پیامبران دیگر چنین نبوده است. 

 

حجت‌الاسلام لفته پور افزود: امروز در عصری قرار داریم و در مملکتی زندگی می کنیم که بسیار حافظان و قاریان قرآن داریم که استعداد و نبوغی است که مایه افتخار است و باید به سمت سوی زندگی قرآنی و دوستی با قرآن و عمل به قرآن حرکت کنیم.

 

لازم بذکر است این محفل انس با قرآن علاوه بر قرائت مجید فریسات و کریم منصوری، گروه تواشیح نورالمبین به اجرای مولودی درباره پیامبر اکرم صل الله علیه و آله وسلم و سرودن شعر حماسی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار