رئیس قوه قضائیه:

رسالت ما ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی است

تبریز- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تلاش‌ها برای رفع مشکلات جامعه باید چند برابر و با روحیه جهادی انجام شود گفت: نیاز به اشتغال و سرمایه گذاری در کشور وجود دارد و رسالت ما ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی است.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۱۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دیشب در جمع قشر‌های مختلف مردم استان، افزود: مردم صبوری در کشور داریم و باید همه نهایت تلاش را برای رفع مشکلات تورمی و معیشتی جامعه انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا بستری برای رشد در همه زمینه‌ها و زندگی عزتمندانه مردم فراهم کنند افزود: دشمن از مشکلات اقتصادی جامعه سوء استفاده می‌کند.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای نیروی انسانی ماهر و صنعتی بوده و باید از فعالان بخش صنعت حمایت کرد، زیرا رشد تولید با کمک بخش خصوصی امکان پذیر است.

حجت الاسلام  اژه‌ای یادآور شد: باید تلاش کرد در کنار توسعه اقتصادی، مفاسد اقتصادی به وجود نیاید و مدیران استانی هماهنگی و همدلی بیشتری برای رفع مشکلات جامعه داشته باشند و از توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند در غیر این صورت مسایل را از تهران پیگیری کنند.

وی گفت: در برخی استان‌ها با این رویه اجرایی، مشکلات حل شده است و دستورات خاص برای افزایش اختیارات رئیس دادگستری داده شده است.

حجت الاسلام  اژه‌ای با اشاره به اینکه دستگاه قضایی را ملزم به ارائه لایحه حجاب و عفاف کردند اظهار کرد: برای تسریع در این زمینه از مجلس نظرخواهی شد و پیش نویس لایحه را ارائه کردیم و پس از اخذ نظر دولت و مجلس و دستگاه‌های مختلف و جمع بندی آن‌ها لایحه ارائه شد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم با انتقاد از ترک فعل برخی مسئولان اجرایی در مرکز و مانع تراشی‌ها و همچنین فعالیت زالوصفتان اقتصادی، ورود دستگاه قضایی را در این موارد ضروری دانست.

حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم با بیان اینکه دشمن درصدد خشمگین کردن و ناامیدی مردم مومن و انقلابی از نظام است گفت: اجرای احکام بازدارنده می‌تواند گره گشا باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار