مراسم شب شعر جاودانه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین دیدار و تجلیل از خانواده شهید گندمی در منزل این شهید والامقام که از شهدای هنرمند به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان رامهرمز برگزار گردید .
کد خبر: ۹۵۴۴۹۶۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مراسم شب شعر جاودانه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین دیدار و تجلیل از خانواده شهید گندمی در منزل این شهید والامقام که از شهدای هنرمند به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان رامهرمز برگزار گردید .
 سرهنگ تقی زاده (فرماندهی محترم بسیج ناحیه رامهرمز) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس از رشادتهای این عزیزان سخنانی را بیان کردند که راه شهیدان همچنان ادامه دارد و تمامی جوانان انقلابی و پای کار نظام بایست با الگو گرفت از این شهدای عزیز به عنوان سرباز نظام و رهبری آماده جهاد باشند .در ادامه تعدادی از شاعران برجسته شهرستان و عضو کانون بسیج هنرمندان سروده های خود را در وصف هشت سال دفاع مقدس سرودند .
شایان ذکر است که مدعوین دراین برنامه از خاطرات یکی از جانبازان هشت سال دفاع بهره مند شدند و درپایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی از خانواده شهید گندمی تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار