مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از اهداء ٢٠ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ٧٠ جهزیه با حضور فرماندهان کشوری در مشهد به نیازمندان و مددجویان خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت تقدیم می شود.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۶۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

سردار محمد زهرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در مشهد، در حاشیه طرح های ۱۲۶۳ محرمیت‌زدایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه امروز تفکر جهادی و کار جهادی مسیر نجات بخش و امیدآفرینی را در راستای محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان در سراسر کشور طی می کند و در مرحله‌ای از کار قرار داریم که این جریان را به بلاد‌های اسلامی نیز صادر می‌کنیم.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه ۱۰ ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.

وی با تشریح فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی هفته وحدت، تصریح کرد: ٢٠ هزار جهیزیه در سراسر کشور به مناسبت فرخنده میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)  اهدا خواهد شد.

سردار زهرایی، ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ٧٠ جهزیه با حضور فرماندهان کشوری در مشهدمقدس به نیازمندان و مددجویان خراسان رضوی تقدیم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار