مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزکوه
حجت الاسلام والمسلمین کاظم موئینه:باید به این نکته توجه داشت که منافع اسلام درچیست و از آن به خوبی مراقبت کرد تا دست استعمار نیفتد و نتواند چپاولش کند.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۲۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین کاظم موئینه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه با اشاره به آیه قرآنی وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا اظهار کرد: جای جای قرآن کریم و در کلام پیامبر صلوات الله علیه بحث از وحدت است؛( می فرمایید: وحدت مایه رحمت و تفرقه مایع عذاب است) همچنین سیره ی معصومین علیهم السلام بویژه حضرت علی علیه السلام بروحدت بوده است؛ ایشان طی مدت بیست و پنج سالی که خانه نشین بودند همواره منفعت اسلام را مدنظر قرار دادند و تلاش کردند تا در جامعه مسلمین تفرقه ایجاد نگردد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه ضمن تبریک این ایام به مردم ولایت‌مدار بالأخص مردم شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: در کلام بزرگانی چون حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز صحبت از وحدت است نه صحبت تاکتیکی بلکه مبحث اعتقادی مطرح است.

 

موئینه با تاکید براینکه باید از منافع مسلمین مراقبت کنیم تا در دسترس منافقین و استکبار نیفتد خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی مواقع غفلت کردیم و دشمن توانسته منافع مسلمین را به تاراج ببرد.

 

وی ادامه داد: مصداق این موضوع را در کشورهای غرب آسیا از افغانستان گرفته تا عراق، سوریه و حتی هند، که کمپانی هند شرقی چه بلایی سر هندوستان آورده است؛ به خوبی مشاهده می کنید. 

 

 وی با بیان اینکه وحدت به این معنی نیست که شیعه سنی شود؛ یا سنی شیعه شود تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که منافع اسلام درچیست و از آن به خوبی مراقبت کنیم تا دست استعمار نیفتد و نتواند چپاولش کند.

 

وی گفت: دشمن که سرمنشأ آن استکبار جهانی آمریکا است؛ هر لحظه درصدد این است که این اتحاد میان مسلمانان را بهم بزند؛ از یک طرف شیعه انگلیسی درست می کند و شبکه هایی از طرف استعمار در اختیارشان قرار می دهند تا وحدت را نشانه بگیرند و مقدسات اهل تسنن را بکوبند و از طرف دیگر شبکه هایی را نیز در اختیار وهابیت قرار می‌دهد تا آنها شیعه را بکوبند.

 

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فیروزکوه خواستار «وحدت مسلمانان» شد و بار دیگر تفرقه ها را به «دشمن» نسبت داد و گفت: باید به این نکته توجه داشت که هر لحظه استکبار و استعمار به دنبال این است که در میان مسلمین تفرقه بیندازد و بتواند از این نفاق بهره ببرد؛ در این راستا باید تلاش کنیم تا این اتحاد حفظ و منافع مسلمانان در تمام دنیا تامین گردد.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار