سردار زارع کمالی با بیان اینکه وظیفه ما بصیرت و زنده نگهداشتن شعائر انقلاب اسلامی است، گفت:دشمن امیدوار بود فتنه سال گذشته را برای سال‌ها روشن نگه دارد اما در سایه لطف الهی تدابیر رهبری و بصیرت مردم ناکام ماند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۴۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و نمایش رسم شیدایی۳ در یزد ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران این عرصه گفت: همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با پخش زنده بیانات رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه اقتدار نیرو‌های مسلح، نمایش رزم شیدایی‌۳، محفل قرآنی چلچراغ آیه‌ها از جمله برنامه‌های شاخص این هفته بود که با همراهی همه مردم و مسئولان به خوبی انجام شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تشکر ویژه از عوامل و دست‌اندرکاران نمایش رزم شیدایی۳ ادامه داد: ۸۰ هزار نفر در استان یزد با سلایق و علایق مختلف بیش از دو ساعت به تماشای این برنامه نشستند که این پیام را برای دشمن به همراه داشت که مردم همچنان پای ارزش‌ها، شهدا، جمهوریت، اسلامیت و تمامیت ارضی این نظام و کشور ایستاده‌اند و عهدی دوباره با آرمان‌های انقلاب بسته‌اند.

وی تصریح کرد: زیبایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به حضور همه مردم و مسئولان و همراهی و هم افزایی آن‌ها بود، همه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس با برنامه‌های مختلف دست به دست هم دادند و شاهد اخلاص بسیجیان بودیم که آثار و نتایج این برنامه‌ها را در جامعه خواهیم دید.

زارع کمالی افزود: امسال هفته دفاع مقدس با سالروز فتنه و اغتشاشاتی که دشمن سال گذشته به راه انداخته بود همزمان شده بود و دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی کرده و امید بسته بود، اما ناکام ماند.

وی با بیان اینکه بصیرت و زنده نگهداشتن شعائر انقلاب اسلامی از وظایف ماست، ادامه داد: دشمن امیدوار بود فتنه سال گذشته را برای سال‌های آینده روشن نگه دارد، اما به لطف خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری، مردم با بصیرت ما در سراسر کشور به استکبار جهانی و دشمن نه محکم گفتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در چنین ایامی در سال گذشته، اصحاب رسانه استکبار با محوریت اینترنشنال، منافقین داخلی و خارجی، اپوزیسیون خارج از کشور و کشور‌هایی همچون آل سعود، فرانسه، انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی فتنه‌انگیزی کردند، اما با وجود بصیرت مردم و فرامین رهبری و جانفشانی نیرو‌های امنیتی و نظامی نقشه‌هایشان نقشه برآب شد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در اوج فتنه‌انگیزی دشمن در سال گذشته خطاب به آن‌ها فرمودند فتنه‌انگیزی کردید و یقه شما را خواهیم گرفت و الان کافی است به وضعیت گروه‌هایی که به دنبال زدن جمهوری اسلامی بودند نگاه کنیم و در مقابل عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را نیز شاهد باشیم.

ارسال نظرات