معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد فرهنگی فتح قله ها استان تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ است.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۷۰
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح با تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر ، گفت: رویداد فرهنگی فتح قله‌ها از ۳۱ شهریور ماه در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاههای مقاومت بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: اقدامات میدانی این رویداد ۷ بخش و شامل آبروی محله، نهضت وصیتنامه خوانی، جلوه شکوه (فضاسازی محیطی) ، تماشاخانه (اجرای تئاتر پاتوقی) ، بهشت گردی (زیارت و عطرافشانی مزار شهدا) ،(کاشت نهال مثمر در معابر گلزار شهدا ، حیاط مساجد و …) و آوای عاشقی (اجرای سرودهای پاتوقی و همایش فعالان فرهنگی هنری استان (مثل مصطفی) می‌باشد.
معاون فرهنگی هنری سپاه استان ، عنوان داشت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شناخت و معرفی عظمت و همچنین جزئیات دفاع مقدس ، در بخش دوم رویداد فرهنگی فتح قله ها ، پایگاههای بسیج ، بسیجیان و علاقمندان می‌توانند تولیدات رسانه ای خود را با موضوع جهاد دیروز که فداکاری های دفاع مقدس را هنرمندانه ، زیبا و دلنشین و البته به صورت جزئی از زبان اقشار مختلف مردم روایت میکند ، در قالب های مختلف از جمله مستند ، کلیپ ، فیلم کوتاه ، پوستر ، متن و … ارسال نمایند.
سرهنگ مثنوی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: در ۷ بخش اقدامات میدانی ، شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب تصویر یا کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای با هشتگ های نام و نام خانوادگی فرستنده اثر، نام ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت و #فتح_قله_ها و در بخش تولیدات رسانه ای هم با همین هشتگ ها و بدون محدودیت به آدرس ذیل در پیامرسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/rooshanaboyerahmad ارسال نمایند.

وی افزود: ارسالی در قالب تصویر و فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با موضوعات هفت گانه به کانال رویداد فتح قله ها ارسال گردد.

سرهنگ وحید مثنوی گفت: رویداد فرهنگی فتح قله ها همزمان با سراسر کشور در موضوعات زیر اجرا می گردد:

 آبروی محله
 نهضت وصیتنامه خوانی
 جلوه شکوه
تماشاخانه
بهشت گردی
هم عهدی سبز
آوای عاشقی

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ پویشی به نام #فتح_قله_ها شروع شده و در نهایت با ارائه فعالیت ها و آثار علاقه مندان، در قالب همایش شهید سروری نژاد ۲ به آثار منتخب ارسالی کمک هزینه سفر مشهد مقدس و کربلای معلی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار