خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده معظم شهدا، معتمدین و ریش‌سفیدان ، جمعی از مسئولان، آئین افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهید دانش پرور و خواهران محدثه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۶۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک در آیین افتتاح این پایگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اهمیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: افتتاح این پایگاه موجب اتحاد و همبستگی مردم روستا و برقراری نظم و امنیت در این منطقه خواهد شد.

عارف ضمن خوش آمد گویی به مهمانان در مراسم افتتاحیه گفت: امیدواریم با شروع به‌کار این پایگاه ها و همچنین با برنامه‌ریزی و هم‌فکری بسیجیان محترم، در آینده نزدیک شاهد ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه بیش از گذشته در تمامی زمینه ها باشیم و همچنین بتوانیم امانتدار سازمان در راستای تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک با اشاره به نقش محوری بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: بسیج امروزه در همه عرصه‌ها از رشد قابل قبولی برخوردار شده که در دنیا کم‌نظیر است، پس لازم است همه ما به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشیم لذا با مساعدت فرماندهی محترم حوزه امام حسن مجتبی(ع)و حوزه خواهران ام البنین شاهدآغاز به‌کار قوی این پایگاه های بسیج باشیم.

 

وی ضمن تشکر از دهیاری و شورای روستا ،سایر ادارات و نهادها و همچنین فرمانده ، مهندسی ناحیه ونیروهای حوزه2شهری جهت همکاری در ساخت این پایگاه ها ، هدف از افتتاح پایگاههای بسیج جذب و آموزش عمومی آحاد مردم و سازماندهی و تجهیز و بكارگیری آنان در رده های مقاومت بمنظور تشكیل ارتش بیست میلیونی و مقاومت مردمی در دفاع از كشور و انقلاب و دستا وردهای آن عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار