یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مادر شهید سید ابوالفضل طباطبایی و بانوان بسیجی و انقلابی و با همت و همکاری گروه جهادی شهید نصیری پور در حسینیه قمر بنی هاشم بشنیغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۴۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این مراسم با روایتگری مداح بسیجی اهل بیت ابوالفضل حشمتی و اجرای زیبای گروه سرود دختران شهید سلیمانی همراه بود.
راوی دفاع مقدس گفت: زمانی که دشمن به گمان خودش قصد تصرف خاک وطن ما را در مدت کمی کرده بود، رزمندگان اسلام جلوی آن‌ها ایستادند.
شهدای والامقام نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.
ابوالفضل حشمتی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و با بیان اینکه آن‌ها در شرایط سخت در مقابل دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهدا زنده هستند. باید وصیت نامه شهدا را بخوانیم و در مسیر آن‌ها قدم برداریم.
مادر شهید سید ابوالفضل طباطبایی هم گفت: زمانی که بچه‌های ما جنگیدند، جنگ با سلاح بود، امروز ما در جنگ هستیم. دشمنان نظام علیه کشور ما جنگ نرم به راه انداخته‌اند.
وی با بیان اینکه بچه‌های ما به خاطر دین اسلام و حجاب و دفاع از کشور به جنگ با دشمن رفتند. تصریح کرد: اکنون در این زمان بچه‌های ما در این جنگ نرم اسیر دشمنان نظام هستند، باید با آن‌ها رفیق شویم و نگذرانیم آن‌ها نقشه‌های خود را با فریب دادن بچه‌های ما پیش ببرند.
گروه‌های جهادی شهید نصیری، شهید کریمی، شهید رحیمدل و دختران معصومه در محله‌های بشنیغان، میبد بالا و پایین و ده شیخی زیر مجموعه پایگاه مقاومت بسیج ساجده فعالیت دارند.
پایگاه مقاومت بسیج ساجده از پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری است.

ارسال نظرات