فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت که جلوگیری از فرارمالیاتی و کمک به آبادانی، تقویت زیرساختهای عمرانی و افزایش خدمات عمومی از اقدام های ارزنده سازمان امور مالیاتی کشور و اداره کل امور مالیاتی استان است.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۲۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حسن حکمتیان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل مالیاتی استان، ماموران مالیاتی را افسران جنگ اقتصادی دانست و از تلاش مدیرکل و مجموعه کارکنان ادارات امور مالیاتی استان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد که تلاش برای کمک به توسعه وشکوفایی اقتصاد کشور از ضرورت های مهم جامعه است و حمایت از بخش های مهم اقتصادی مولفه ای انکارناپذیر است.

سردار حکمتیان با بیان جنگ اقتصادی دشمن یک توطئه برای دچارمشکل کردن معیشت مردم است، افزود: تلاش برای کمک به رونق اقتصاد و رفع مسکلات مردم حیاتی ترین مقوله نیازمند همکاری بین بخشی است.

وی مجاهدت های تیپ ۴۸ فتح و تقدیم یک هزار و ۵۲۱ شهید و ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۷ آزاد در دفاع مقدس در این تیپ را یادآورشد وافزود : کهگیلویه وبویراحمد با ۴۳ هزار رزمنده مقام اول اعزام به جبهه را داشت.

وی تصریح کرد که تیپ ۴۸ فتح در چند نقطه شمال وجنوب غرب و شرق کشور هم اکنون دفاع از مرزهای کشور را برعهده دارد .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد که این تیپ در تمامی حوادث پیش بینی نشده ازجمله سیل، کرونا، زلزله و آتش سوزی ها و دیگر موارد همواره در خدمت مردم بوده و این فرآیند مردم دارانه ادامه دارد.

مدیرکل امور مالیاتی کهکیلویه وبویراحمد در این دیدار از هشت سال مجاهدت فرماندهان و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در جبهه های جنگ تحمیلی تقدیر کرد و افزود: رشادت های دلیرمردان این تیپ همواره مایه مباهات است.

میلاد فرخان امنیت را مقوله ای مهم دانست و تصریح کرد که اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چتر امنی برای حفظ این آب خاک از توطئه های دشمن است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یادشهداء و تمامی ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت : حرکت در مسیر آرمان شهداء به تحقق اهداف متعالی نظام کمک خواهد کرد.

مدیر کل امور امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس با اهدای لوحی از سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح، فرماندهان و دلاور مردان این تیپ سرافراز تقدیر کرد. 

 

جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به توسعه زیرساختها عمرانی اقدام ارزنده سازمام امور مالیاتی است

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار