خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

هم اکنون جنگ جهانی بر پیکر خانواده‌ها است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: هم اکنون جنگ جهانی بر پیکر خانواده‌ها است و قصد دارند غیرت را گرفته و بی حجابی و بی عفتی را ترویج دهند.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۰۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از بهار، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مبنای خلقت خداوند متعال، بر مبنای محبت است.

وی افزود: کسی که بی نیازی را در این دنیا طلب کند و دنبال توسعه زندگی دنیوی باشد، این دنیا کاملا تضاد دارد و فقط راحتی برای اهل بهشت است و خداوند متعال رنج و سختی را برای این دنیا خلق کرده و آسایش و آسانی را نیز برای دنیای آخرت خلق کرده است.

امام جمعه بهار ادامه داد: آنچه که خدا خلق کرده همپای او محبت است و خداوند متعال هدایت را بر اساس نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت (ع) برای انسان قرار داده که مبنای آن محبت است؛ پایه‌ها و ستون‌های دین اسلام بر مبنای محبت است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما جهادگر می‌خواهد، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و ولایت و جانفشانی و ایستادگی نه تنها عزت داریم بلکه کشورهای مسلمان نیز عزت دارند و این به برکت آموزه‌های رسول اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

مصباح بیان کرد: هم اکنون جنگ جهانی بر پیکر خانواده‌ها است و قصد دارند غیرت را گرفته و بی حجابی و بی عفتی را ترویج دهند.

وی افزود: خانواده به عنوان اصیل‌ترین و اصلی‌ترین کانون جوامع بشریت است و خاستگاه اصلی‌ترین ارزش‌های فکری انسان است و امروز برای حراست از این کانون، سربازان گمنام امام زمان (عج) و بسیجیان و رزمندگان چشمانی بیدار دارند و ما نیز باید چشمانمان بیدار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار