سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: پروژه گذرگاه غیر همسطح زیباشهر زاهدان در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود که تا پایان آذرماه امسال به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۸۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حمید بهاری در حاشیه بازدید از زیرگذر زیباشهر زاهدان، اظهار داشت: پروژه تبدیل گذرگاه هم سطح به غیر هم سطح زیباشهر شهرستان زاهدان، اواخر شهریور سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی، ۷۰ درصد این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

بهادری عنوان کرد: حجم عملیات خاکبرداری این پروژه ۳۵ هزار متر مکعب و حجم بتن ریزی سه هزار ۵۰۰ متر مکعب برآورد شده است.

وی بیان کرد: در این پروژه ۵۰۰ تن میلگرد، ۲۰۷ عدد شمع و ۴۵۰ تن آرماتور به کار رفته که تا تکمیل پروژه حجم آرماتور استفاده شده به ۴۸۰ تن افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: پروژه زیرگذر زیباشهر با طول اجرایی ۴۰۰ متر و با ارتفاع حداکثر هفت متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه افزایش سیر قطارها، پیشگیری از سوانح و برخوردهای احتمالی و رضایت مندی آحاد مردم را در بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه راه آهن نگاه ویژه‌ای نسبت به طرح گذرگاه زیبا شهر و کاهش ترافیک این نقطه وجود دارد که با تلاش های مستمر همکارانم در راه آهن جنوبشرق سعی داریم هر چه سریعتر این پروژه را برای رفاه شهروندان آماده افتتاح کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار