خبرهای داغ:
معرفی کتاب/7

«شدم راننده‌ جنگ»

تبریز- کتاب «شدم راننده‌ جنگ» در برگیرنده خاطرات «علی‌اکبر اصل دانشور» است که توسط «رضا قلیزاده علیار» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۵۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کتاب «شدم راننده‌ جنگ» در برگیرنده خاطرات «علی‌اکبر اصل دانشور» مسئول تدارکات لشکر 31 عاشورا از دوران هشت سال جنگ تحمیلی است که به قلم «رضا قلیزاده علیار» به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

این کتاب در 684 صفحه و 33 فصل به چاپ رسیده است.

«رضا قلیزاده علیار» در بخشی از مقدمه این کتاب نوشته است:

«زمانی که کتاب برای بازبینی نهایی در اختیارم قرار گرفت، حاج علی اکبر از میان ما رفته بود. پیش از ظهر روز جمعه ششم بهمن ۱۳۹۶ ناگهان در فضای مجازی خبر درگذشت حاج علی اکبر اصل دانشور، به یکباره پخش گردید.

خبر، غافلگیرکننده بود و غم بار. او پس از عمری جهاد و تلاش و ارائه خدمات ارزنده در آستان مولا و مقتدای آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین، در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

اگرچه حضور پرشور اقشار مختلف و ابراز همدردی کنندگان با خانواده این مجاهد خستگی ناپذیر تسلی بخش بود؛ اما نه داغش از دل ها می رود و نه جایش پر می‌شود. من هم زمان فعل ها را تغییر ندادم و گذاشتم همان طور بماند. همان طور که حاج علی اکبر اصل دانشور بود و هست. به روح آن عزیز سفر کرده، به خاطر اعتمادی که طی نگارش و تدوین این کتاب در حق من روا داشته، درود می‌فرستم و از اینکه خاطرات یکی دیگر از مردان عاشورایی را برای تاریخ بازگو کردم، خدای متعال را شاکرم.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار