مزار ۶ شهید دوران دفاع مقدس روستای علمدار بازسازی شد + تصاویر

ساری- به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین افتتاح و بازسازی مزار ۶ شهید دوران دفاع مقدس روستای علمدار با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۲۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل در آیین افتتاح و بازسازی مزار مطهر شهدای روستای علمدار گفت: خون شهدا انقلاب را بیمه کرد و انقلاب اسلامی را تثبیت نمود، حضرت امام(ره) فرمود ما در جنگ ریشه های پربار انقلاب را پربارتر کردیم و از دل تهدید فرصت هایی ایجاد کردیم، از تجربیات دفاع مقدس به نحو احسن استفاده نمودیم و در حوزه جنگ سخت دشمن را متحیر نمودیم.

وی افزود: اگر دفاع مقدس نبود در جنگ نیابتی با داعش که با حمایت کشورهای مختلف تجهیز شده بود نمی توانستیم مقابله کنیم و ما به برکت دفاع مقدس محور مقاومت را در منطقه تشکیل دادیم که دشمن توان مقابله با آن را ندارد.

سرهنگ بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان با تحریک رژیم بعث بدنبال حذف جمهوری اسلامی بودند اما تمام این نقشه ها با رشادت و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش برآب شد. اگر شهداء دست از زن و فرزند و زندگی نمی کشیدند، امنیتی وجود نداشت، انقلاب ما برخاسته از خون شهداء و در ادامه نهضت عاشوراست چون دفاع مقدس گفتمان ایثار و جهاد را در دل مردم نهادینه نمودند.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ توانستیم ۹۱ مزار مطهر شهید را در غالب ۱۶ گلزار شهداء با همت خیرین، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج سازندگی بازسازی و مرمت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار