فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: پرتاب سومین ماهواره سپاه و قرارگرفتن آن در مدار، نشان از قدرت جوانان ایران اسلامی است .
کد خبر: ۹۵۴۲۹۶۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون پرداخت و اظهار کرد: این سومین پرتاب موفق ماهواره بر قاصد است که نشان داد جوانان این سرزمین به‌راحتی می‌توانند فاتح قله‌های افتخار باشند.

وی افزود: به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی و مقاومت چندین ساله مردمان این سرزمین امروز در نقطه‌ای از امنیت قرار گرفته‌ایم که دشمن دیگر توانایی تهدید کشورمان در هیچ‌کدام از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی را ندارد .

 شاکرمی ادامه داد: شکست دشمن در سنگر سخت باعث شد تا جبهه استکبار این بار با ورود به جنگ نرم تاکتیک خود را برای مقابله باعزت و افتخار جوانان این مملکت آغاز کند، موضوعی که می‌طلبد با جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها آن را خنثی کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: وجود ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن، نشان می‌دهد دشمن در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.

 

وی با بیان اینکه جهانی‌شدن فرهنگ انقلاب اسلامی، استکبار جهانی را برچیده خواهد کرد گفت: شما آینده‌سازان ایران اسلامی می‌بایست با تاسی از خون پاک شهدا، در راستای ایران قوی گام بردارید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار