خبرهای داغ:
افتتاحیه دوره توانمند سازی آموزش خیاطی و پرورش قارچ با حضور جانشین ناحیه، بسیج سازندگی ناحیه،رئيس اداره فنی و حرفه ای شوش و کرخه با حضور ۱۵۰ تن از خواهران بسیجی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۸۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه،دوره توانمند سازی آموزش خیاطی و پرورش قارچ با حضور جانشین ناحیه، بسیج سازندگی ناحیه،رئيس اداره فنی و حرفه ای شوش و کرخه با حضور ۱۵۰ تن از خواهران بسیجی با هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار برگزار گردید. 

 

 سرگرد فواضلی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در افتتاحیه کلاس های توانمند سازی آموزش خیاطی و پرورش قارچ بیان کرد: در راستای توانمند سازی بانوان و آماده سازی جهت احیای فرهنگ بومی در به کار گیری از  ظرفیت های روستایی، شهری و  اشتغال زایی بر مبنای علاقه  دختران و بانوان، کلاس های آموزشی دوره خیاطی به صورت تئوری و عملی با  حضور مربی مجرب و همچنین دوره پرورش قارچ افتتاح گردید. 

 

این دوره جهت توانمند‌سازی خواهران و اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی خانواده‌ها با همکاری بسیج سازندگی و اداره فنی و حرفه ای  دایر شده است.

 

سرهنگ دوم پاسدار ظهرابی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه : دوره آموزش خیاطی به مدت ۷ ماه و در روز‌های زوج هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ برگزار می‌گردد و در پایان دوره با برگزاری آزمون گواهی دوره به خواهران تقدیم خواهد شد.

 

کارگاه آموزشی خیاطی(دوره نازک دوز)و پرورش قارچ با هدف توانمندسازی خواهران شاغل با همکاری مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان در شهر شاوور در حال برگزاری است.

 

 این دوره به همت بسیج سازندگی ناحیه کرخه، اداره فنی و حرفه ای شهرستان، در شهر شاوور برگزار گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار