فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

بیش از ۱۰ هزار جوان در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب شرکت کردند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار جوان در مراسم ساری گفت: این جمعیت و جوانان یک هدف را تعقیب می‌کنند و اینکه ما برای آینده انقلاب اسلامی نقش آفرین هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۸۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ و سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور پرشور آحاد جوانان و نوجوانان مازندرانی و نیز سردار «معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در مسجد بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

سیاوش مسلمی درحاشیه این همایش در گفتگو باخبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به تجمع بزرگ جوانان بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این همایش در تعدادی از شهر‌های استان برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار جوان در مراسم ساری گفت: این جمعیت و جوانان یک هدف را تعقیب می‌کنند و اینکه ما برای آینده انقلاب اسلامی نقش آفرین هستیم و نقش‌هایی را که انقلاب به عهده ما می‌گذارد با اقتدار ادامه خواهیم داد.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما در عرصه محرومیت زدایی، فرهنگی و اجتماعی در قالب گروه‌های جهادی نقش آفرینی می‌کنند و حدود پنج هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در استان خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار