سردار معروفی در گفتگو با بسیج:

ولایت مداری اولین خصیصه استثنایی مردم مازندران است

ساری- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم مازندران مردم استثنایی هستند، گفت: اوج ولایت مداری مردم اولین خصیصه استثنایی بودن آنان است.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۸۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

ولایت مداری اولین خصیصه استثنایی مردم مازندران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ و سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور پرشور آحاد جوانان و نوجوانان مازندرانی و نیز سردار «معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در مسجد بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

سردار معروفی در حاشیه این همایش درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با بیان اینکه مردم مازندران مردم استثنایی هستند، گفت: اوج ولایت مداری مردم اولین خصیصه استثنایی بودن آنان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به شمار بالای امامزادگان در مازندران آن را اوج ولایت باوری مردم بیان کرد و افزود:با این ولایت باوری و نگاه اهل بیتی مردم استان در پیروزی انقلاب ورود پیدا کردند و قوی‌ترین لشکر را در دوران دفاع مقدس تشکیل دادند.

سردار معروفی با بیان اینکه بالای ۸۰ درصد رزمندگان و شهدای مازندران را جوانان تشکیل می‌دادند، ادامه داد: هرجا لشکر ۲۵ کربلا وارد می‌شد، پیروز می‌شدیم و عبور از اروند وحشی و اهتزاز پرچم مقدس امام رضا (ع) بر فراز مسجد فاو در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  تاکید مرد: نقش مازندران در انقلاب و بعد از دفاع مقدس و تاکنون نقش برجسته است و نقش جوانان گام دومی استان در جبهه مقاومت ویژه بوده است و حاج قاسم همیشه از بچه‌های مازندران و جوانانش به زیبایی یاد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها