معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: جنگ تحمیلی ۸ساله تمام شده است؛ اما همچنان جهان استکبار و سلطه با ما درگیر است به همین منظور فرهنگ مقاومت باید حفظ شود، دوران ۸ سال دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۰۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

سرهنگ امیر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با بیان اینکه امسال با استقبال پرشور مردم در نمایشگاه یادیاران مواجه بودیم اظهار داشت: در نمایشگاه دفاع مقدس یادیاران، برنامه‌ریزان نمایشگاه به سلایق، سنین و اقشار مختلف توجه کرده‌اند و انواع غرفه برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مستقر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم ادامه داد: باتوجه‌به اینکه نمایشگاه یاد یاران امسال در باغ‌موزه دفاع مقدس در حال برگزار است، تدابیری برای پارکینگ و سهولت در رفت‌وآمد اندیشیده شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بهترین فضا برای میزبانی بازدیدکنندگان نمایشگاه یادیاران فراهم شده باشد.

جعفری بیان داشت: اهمیت و عظمت دوران دفاع مقدس بایستی در حوزه‌های مختلف از جمله بعد فرهنگی که بحث فرهنگ دفاع و مقاومت چگونه به نسل جدید منتقل شود، مورد بررسی قرار گیرد و یکی از راه‌های آن برگزاری نمایشگاه‌ است که  انتقال‌دهنده و حافظ حقایق دوران دفاع مقدس می‌باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) دوران ۸ سال دفاع مقدس را بهترین الگوی مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه جنگ تحمیلی ۸ساله تمام شده است؛ اما همچنان جهان استکبار و سلطه‌گر با ما درگیر است و دفاع و مقاومت همچنان باقی است، به همین منظور فرهنگ مقاومت باید حفظ شود.

وی یادآور شد: حضرت آقا تأکید دارند که از دشمن غافل نشویم و دشمن را در مقابل خودمان ببینیم. اکنون جنگ نظامی وجود ندارد؛ اما مهم‌ترین جنگ ما جنگ نرم فرهنگی و شناختی است.

سرهنگ جعفری با تأکید به اینکه یکی از عرصه‌های جهاد تبیین، تقویت روحیه استکبار ستیزی در جوانان می‌باشد، گفت: برنامه‌هایی مانند نمایشگاه هفته دفاع مقدس باعث می‌شود تا جوانان و نوجوانان حقایق را از نزدیک مشاهده کنند و روحیه استکبارستیزی آن‌ها افزایش پیدا کند و روحیه مقابله با دشمنان حفظ بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات