خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در سرخه از برپایی برنامه های قرآن، ورزشی و گشت محله محور بسیج با مشارکت بسیجیان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۹۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته دفاع مقدس و در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان کلاس آموزش فوتسال ویژه نوجوانان و جوانان به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه، برنامه های متنوع ورزشی در رده های مختلف سنی برپا و با استقبال خوبی همراه است. در این دوره نیز کلاس آموزش فوتسال در سالن ورزشی روستا برگزار شد.

او با اشاره به اجرای مداوم گشت محله محور بسیج در محله با هدف ایجاد امنیت گفت: در این دوره از گشت محله محور بسیج 6 نفر از بسیجیان پایگاه حضور یافته و از دوازده تا دو بامداد عملیات گشت ادامه داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله با اشاره به حضور بسیجیان پایگاه در برنامه های معنوی و هفتگی روستا بیان داشت: حلقه نوجوانان پایگاه با محوریت آموزش اخلاق و تربیت قرآنی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا تشکیل شد.

معینیان یادآور شد: همچنین در راستای طرح نوجوانه های صالحین، طرح نوجوانه در قالب کلاس آموزش قرآن در حلقه نونهالان و نوجوانان به صورت مجزا برگزار می شود.

لازم به ذکر است گشت محله محور رضویون بسیجیان پایگاه شهید شاطری روستای بیابانک نیز با حضور بسیجیان انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها