همزمان با هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان کوهرنگ در فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۵۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و روشنگری با حضور جمعی از بسیجیان شهرستان کوهرنگ و در فضای مجازی برگزار شد. 

در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ، پس از حمد و ثنای الهی ، با تبریک آغاز امامت امام زمان اروحنافداه و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و  گرامیداشت هفته دفاع مقدس، علل دشمنی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را، زیاده خواهی و دنیا طلبی دانست.

حجت الاسلام راشد رئیسی،  در ادامه صحبت های خود امه داد: در برخی از موارد دشمنان با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم، به منظور مخدوش کردن چهره واقعی ائمه اطهار علیهم السلام و در مواردی تخریب چهره واقعی اسلام ناب، سخنانی غالیانه بیان و تلاش می کردند با نشر این سخنان، به اهداف سیاسی خویش دست پیدا کنند.

وی، با استناد به احادیث و روایات تاریخی به بیان خفقان دوران پس از امام سجاد علیه السلام  پرداخت و به بیان کار تشکیلاتی ائمه اطهار علیهم السلام و کادرسازی ایشان و در عین حال تقیه دوستداران ایشان پرداخت و این اقدام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را سبب احیاء مجدد شیعه دانست.

حجت الاسلام رئیسی، با اشاره به برکات دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس شامل برکات بسیار زیادی برای ما بود، ما در جنگ ظرفیت های خود را شناختیم و به برکت قطره قطره خون شهدا این کشور حفظ شد، در این جنگ تحمیل شده حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و وظیفه ما ادامه راه این شهداست. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ، در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات سیاسی در منطقه و کشور عراق، گفت:شکست و نابودی صدام و ایجاد جمهوری اسلامی و ارتباط صمیمی این کشور با ایران اسلامی از جمله تحولات دشمن شکن می باشد.

پاسخگویی به سوالات جمع آوری شده از بسیجیان شهرستان کوهرنگ از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار