دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت از منزل او در محله سلطان آباد بهارستان را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۱۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

  سید امیر احمدی با بیان اینکه تجمع در محله سلطان آباد به قصد نزاع دسته جمعی بود و با حضور به موقع مامورین، افراد حاضر متفرق شدند اظهار داشت: برخی کانالهای خبری بدون اشرافیت به موضوع اخبار کذب را منتشر و جامعه را ملتهب می‌کنند که قطعاً تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

  وی افزود: خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت و درگیری با مردم در محله سلطان آباد صحت ندارد و قویاً تکذیب میشود که برخی رسانه ها به اشتباه به آن پرداخته اند.

  دادستان بهارستان تصریح کرد: رسانه ها باید دقت بیشتری در انتشار اخبار داشته باشند و جامعه و مردم را در شرایط نادرست و اشتباه قرار ندهند.

  احمدی در پایان با بیان اینکه امنیت روانی و امنیت اجتماعی خط قرمز دادستانی بوده و در این خصوص مماشاتی صورت نخواهد گرفت خاطرنشان: کرد کسانی که با انتشار اخبار کذب امنیت روانی جامعه را بر هم زده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند و همچنین افرادی که مردم را تشویق و تحریک به تجمعات غیرقانونی میکنند مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد کما اینکه در این راستا تاکنون یک نفر بازداشت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار