فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مه‌ولات با اشاره به اجرای ۴۶ برنامۀ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: موج بیداری، آزادی‌‌خواهی و استکبارستیزی ملتها متاثر از دفاع مقدس ملت ایران عزیز است.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۹۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیل‌زاده در نشست خبری با اصخاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات با اشاره به اینکه در شهرستان ۲۱ هزار بسیجی داریم که ۱۰ هزار نفر از بسیجیان فعال هستند، اظهار کرد: اجرای ۷۰۰ مورد اردوی جهادی، پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات، مشارکت در حوزه ویزیت رایگان بیماران نیازمند و مرمت خانه محرومین و همچنین جذب ۲۲۰ قیر تن رایگان برای مرمت جاده‌های بین مزارع، امام‌زاده و ... از جمله اقدامات انجام شده توسط سپاه ناحیه مه‌ولات است.

موج آزادی‌‌خواهی و استکبارستیزی ملتها متاثر از دفاع مقدس ملت ایران است

 اسماعیل‌زاده افزود: برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا، توزیع لوازم تحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری یادواره شهدا، اجرای برنامه شب شعر دفاع مقدس، کوهنوردی بسیجیان، برنامه آبروی محله با محوریت تجلیل از خانواده شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان، جلسه بصیرتی روستاها، برگزاری اردوی سیاحتی ویژه بسیجیان و پخش فیلم با محوریت دفاع مقدس بخشی از برنامه‌هایی است که در طول هفته مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس باعث ایجاد موج بیداری در اکثر ملت‌های آزادی‌‌خواه و کشف استعداد‌های کشورمان شد و در کنار اینکه دفاع مقدس ایران را به عنوان کشور قدرتمند به جهان معرفی کرده و باعث ایمن‌سازی ایران عزیز ما شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار