خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۱۸۲۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نطنز استان اصفهان: در مراسم یادواره شهدا پایگاه شهید بهشتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور در یادواره شهدا قطعاً به منظور گرامی‌داشت یاد و نام شهدای گرانقدر است و امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.


وی افزود : هفته دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی یک هفته بی بدیل است، ما باید این هشت سال را با جهاد تبیین بازگو کنیم تا جوانان ما بدانند چرا این هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، دشمنان ما متوجه شدند با شکست استکبار و حکومت پهلوی، یک انقلابی در غرب آسیا که منشاء او منشاء اسلامی و رهبر او الهی است متوجه شدند کار برای آنها داره تمام می‌شود.

وی در ادامه افزود: امروز ما باید در یادواره‌های شهدا خاطرات شهدا را بازگو کنیم چرا که این خاطرات پیام‌های بزرگی را به همراه دارد و ما باید این پیام‌ها و اهداف را سرلوحه کار خود قرار دهیم امروز ما هیچ راهی جز تمسک به راه شهدا نداریم چرا که شهدا بهترین بودند ما باید امروز تلاش کنیم که جوانان و نوجوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند چرا که هرجا جوانان این مرز و بوم برای حفظ میهن به پاخاستن سربلند شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد:دشمن به دنبال آن است که روحیه ایثار و فداکاری را از جامعه ما بگیرد امروز یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی در کشور برگزاری همین یادواره‌های شهداست ریشه خیلی از مشکلات ما فاصله گرفتن از شعارهای انقلاب است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز افزود: یکی دیگر از روش‌های دشمن پرورش خبرهای دروغ و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است  که نخستین و بهترین روش جهاد امروز پرورش امید در جامعه است و این وظیفه ماست که این محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنیم.

وی در پایان تشریح کرد: در جنگ ۳۵ کشور به صدام کمک کردند یکی هواپیما، یکی موشک ، یکی ماهواره ، درهم و دینار در اختیار قرار دادند، اگه میخواهید نگاه کنید ان طرف جنگ صدام و ۳۵ کشور و این طرف ایران و خدای خودش آنها بر مبنای قدرت شیطانی تجمع کردند اما مردم ما بر مبنای دین اسلام و قرآن بود که این جنگ شد در واقع دفاع، دفاع شد دفاع مقدس.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار