خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس، در جهت نقش تبیین دفاع مقدس، در دیدار با رزمندگان، از ۹ رزمنده و ایثارگر دیدار و سرکشی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۰۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ با حضور فرمانده ناحیه حمیدیه ، مسئول کانون بازنشستگان و وابستگان ناحیه و مسئول یگان شهید سیلمانی در ناحیه از رزمندگان دیدار و سرکشی شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار موسی حیاوی گفت: نگاه به زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این واقعیت را دارد که اخلاص و توکل شاخصه اصلی مجاهدان در جنگ تحمیلی بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حمیدیه گفت: هنگامی که استکبار جهانی با ترفند‌های متنوع خودش داشت در سخت‌ترین شرایط کشور ضربه‌هایی را به درخت نوپای نظام جمهوری اسلامی وارد کند. همین رزمندگان جلوی آن‌ها ایستادند و نگذاشتن یک وجب از خاک ایران به دست نااهلان برسد.

 

 موسی حیاوی افزود: رزمندگان به عنوان الگوی صبر و وفاداری شناخته شده هستند، چرا که در شرایط سخت و طاقت فرسا ، مرزهای میهن اسلامی را حراست کرده و می‌کنند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: اگر امروز ما در امنیت، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادتها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است.

 

او در خاتمه صبر و استقامت خانواده ها را در واقع نوعی جهاد دانست و گفت: نقش خانواده های رزمندگان در ایجاد روحیه به رزمندگان بسیار تاثیر گذار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار