جانشین فرمانده سپاه روح‌الله

مادران شهدا الگوی کامل تربیت اسلامی هستند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: مادران شهدا آموزگاران نمونه‌ای برای فرزندان خود بودند. مادران شهدا با تمام رضایت و آرزوی قلبی خود فرزندانشان را برای حضور در جنگ تحمیلی حمایت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۷۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در یادواره خانگی شهدا که در منزل شهید دانش‌آموز « ولی‌اله صالحی» گفت: امروز امنیت، آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا است. بایستی قدر شهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد.

وی در ادامه به نقش مهم مادران شهدا در تربیت صحیح اشاره کرد و افزود: مادران شهدا آموزگاران نمونه‌ای برای فرزندان خود بودند. مادران شهدا با تمام رضایت و آرزوی قلبی خود فرزندانشان را برای حضور در جنگ تحمیلی حمایت کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این مادران با مقاومت و صبوری خود هیچ بهانه‌ای به دشمنان ندادند. عشق میان بنده و پروردگار و سپس عشق مادر به فرزند در دنیا نظیر ندارد اما با این حال مادران شهدا که برخی از آنان حتی سه فرزند خود را در راه دین و حفظ این مرز و بوم از دست داده‌اند، شکرگزار هستند که امانت الهی را به خدا سپردند.

گفتنی است شهید دانش آموز « ولی‌اله صالحی » در 4 دی ماه 1365 در جزیره بوارین عراق به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها