دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مصلی دهستان رگنتک حوزه بخش بیرک با جمعی از معتمدین و امام جمعه مسجد ابوذر غفاری دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۹۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان،سرگرد پاسدارسیدعلیرضا میری بنجار ضمن گرامیداشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس گفت:وحدت بین اقوام و مذاهب ملت ایران یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است که همه اقوام،ادیان و مذاهب در ۸سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح که اتحادی از چندین ابرقدرت‌های جهان بودندجنگیدند وخون دادند ولی یک وجب از کیان وطن را ندادند.
این مقام مسئول افزود:سالهاست که در سیستان‌وبلوچستان سیستانی و بلوچ در این استان پهناور باهم و کنارهم برادرانه زندگی و وصلت کردند،بدون کوچکترین اختلافی و ان شاءالله این همدلی و همزبانی بیش از پیش محقق خواهد شد و دشمنان آرزوی تفرقه اندازی را به گور خواهند برد.
وی در ادامه اظهار کرد:مردمان جای جای شهرستان مهرستان و بخش بیرک با وحدت و همدلی ثابت کرده‌اند که پشت نظام و انقلابی که خون هزاران شهید برایش ریخته است،ایستاده‌اند و هیچوقت دشمن نتوانسته کوچکترین فاصله‌ی بین این مردمان شریف و نظام ایجاد کند و مسولین باید دست بوس و قدران این مردم باشند.
میری بنجار به دیدار معتمدین،علما،ریش سفیدان و مردم سیستان‌وبلوچستان با رهبری اشاره داشت و اظهار کرد:مردم سیستانی و بلوچ استان در دیدار با رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان و تفرقه اندازان زدند و رهبری در این دیدار فرمودند که آنهایی که در صدد اختلاف افکنی هستند خود را از پیامبر مهربانی دور کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار