به منظور تجدید بیعت با آرمانهای والای امام و شهیدان خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی گلزار شهدای استان را عطرافشانی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۹۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حمیده پودینه، مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس و خادمیاران کانون ایثار و شهادت به منظور تجدید بیعت با آرمانهای والای امام و شهیدان، بصورت همزمان با حضور در گلزار شهدای گمنام و شهدای شهرستان های زاهدان، زابل، زهک و روستای امیر نظام زیارت امین الله و صلوات خاصه را به نیابت از شهدا به امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) هدیه نمودند.

این مقام مسئول افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت با اهدای گل و عطر افشانی غبار از قبور پاک شهیدان زدودن و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن و ادای احترام نمودند و یاد و خاطره آن ها را گرامی داشتند.

وی از دیگر برنامه های این کانون رضوی در هفته دفاع مقدس را تجلیل و دیدار از خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهارو بیان کرد: در این هفته خادمیاران کانون ایثار و شهادت با بهمراه داشتن بیرق سبز رضوی ضمن حضور در منازل خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان از این عزیزان تقدیر و تشکر خواهند نمود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات