دختر البرزی نفر اول مسابقات خانواده‌های نیرو‌های مسلح در رشته حفظ کل قرآن شد

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان البرز، از کسب رتبه برتر حفظ کل قرآن در مسابقات خانواده‌های نیرو‌های مسلح توسط دختر البرزی نادیا عابدینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۷۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پهلوانی مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان البرز، در پیامی از کسب رتبه برتر حفظ کل قرآن در مسابقات خانواده‌های نیرو‌های مسلح توسط دختر البرزی نادیا عابدینی خبر داد. متن پیام به شرح ذیل است:


دختر البرزی نفر اول مسابقات خانواده‌های نیرو‌های مسلح در رشته حفظ کل قرآن شد
قرآن مسیر هدایت بشریت به کمال است و زندگی ما را با نور الهی پیوند می‌زند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
در رابطه‌ی انس با قرآن کریم می‌فرمایند: " در این فضای آلوده و دهشتناک شایسته است که در مسیر بیکران معنویت قرآن کریم قدم بگذاریم تا از پلیدی‌ها و پستی‌های دنیا در امان بمانیم و این مهم جز با انس مداوم به کلام الله میسر نمی‌شود. "

مسابقات کشوری قرآن کریم خانواده‌های نیرو‌های مسلح به صورت دو سالانه در کشور برگزار می‌شود، میزبان این دوره از مسابقات نیروی انتظامی بوده و مسابقات در شهر تهران برگزار شد.
مفتخریم به اطلاع هم استانی‌های عزیز برسانیم، نادیا عابدینی از فرزندان پاسدار سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز، حائز رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم، در این دوره از مسابقات شد و این افتخاری بزرگ برای سپاه پاسداران، به ویژه پاسداران استان البرز است.
ما نیز خدا را شاکریم که خانواده‌هایی قرآنی در سطح سپاه استان داریم و با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب فرزندان خود را در مسیر نورانی قرآن قرار می‌دهند و البته سعادت فرزندان خود را در انس با قرآن می‌بینند.

دختر البرزی نفر اول مسابقات خانواده‌های نیرو‌های مسلح در رشته حفظ کل قرآن شد
مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام این موفقیت را به فرمانده محترم سپاه استان، پاسداران سرافراز استان و خانواده محترم عابدینی تبریک عرض می‌کند و فرصت را مغتنم شمرده، از حمایت‌های همه جانبه سردار حیدرنیا، از برنامه‌های فرهنگی خانواده به ویژه برنامه‌های قرآنی کمال تشکر را دارم.
امید است، تمامی فرزندان این مرزوبوم با اتکال و انس به قرآن کریم، با جهد و کوشش در مسیر علم و دانش و در راه ساختن "ایران قوی" گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار