زنجان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند،گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال سیاه نمایی و برجسته نشان دادن نقاط ضعف است.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۱۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛آیت الله علی خاتمی در مراسم بازگشایی مدارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس،با بیان اینکه پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبارگران بی نظیر بود،اظهار داشت:انقلاب اسلامی بدون هیچ حمایتی در مقابل تمام توطئه های دشمن ایستادگی کرد و این وحدت و همدلی رزمندگان عامل اصلی موفقیت و پیروزی بود.

 این مسئول با اشاره به اینکه ما آغاز گر جنگ نبودیم و این جنگ بر ما تحمیل شد،گفت:ملت غیور ایران در مقابل دشمن ایستاد و تسلیم نشد و برای دفاع از خاک ایران هزینه های سنگین داده شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استان زنجان ۳۵۳۵ شهید سرافراز تقدیم انقلاب کرده است،خاطرنشان کرد:مقاومت،ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در خط مقدم و سایر ملت ایران در پشت جبهه ها در طول 8 جنگ تحمیلی برکسی پوشیده نیست واین  اتحاد و همبستگی  در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و بیان رشادت های ملت ایران است،گفت:218 هزار رزمنده و جوان در این جنگ خون دادند تا امروز نسل جوان در مقابل دشمن سرشکسته نباشد.

این مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست،تصریح کرد:دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال سیاه نمایی و برجسته نشان دادن نقاط ضعف است، اما ما به قله افتخار نزدیک شده‌ایم و امروز خستگی معنا ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار