خبرهای داغ:
دومین کتاب صوتی شهدا با عنوان «طلایه داران عشق » که شامل خاطرات ۲۰ شهید محله اسفریز شهرستان خمینی شهر است، همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۷۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه خمینی شهر  استان اصفهان : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دومین کتاب صوتی شهدا با عنوان «طلایه داران عشق » که شامل خاطرات ۲۰ شهید محله اسفریز شهرستان خمینی شهر است، رونمایی شد.

این کتاب صوتی توسط کانون خدمت رضوی و با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر ،کنگره شهدا و بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر به کارگردانی گروه شش نفره کارشناسان تولید(عزیزاله پورکاظم، سید محمدباقر محمدی، حر شیروی، زینب فخاری، محمدتقی شیخ و حسین رحمتی)،تهیه‌کنندگی طاهره کبیری و امیررضا غفوری مدیریت میکس و مسترینگ رضا رمضانی و گویندگی نگار پرنده، مجید هاشم زاده، صغری باقری، آرزو ممبینی، غزل باقری، فروغ تقی پور و سحر نصیری در ۲۵۳ دقیقه طی شش ماه تولید شده است.


عبدالله ذاکری مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان و مدیر تولید این اثر فاخر ضمن اشاره به محتوای آن اظهارکرد: این کتاب در سال 1393 به قلم حسین غفوری در قالب 193 صفحه توسط انتشارات ستارگان درخشان منتشر شد که شامل زندگی نامه، گلبرگ خاطرات و وصیتنامه بیست شهید محله اسفریز از شهرستان خمینی شهر با ویراستاری  آقای مصطفی شیروی و خانم اکرم مالکی بوده است .

وی افزود؛پس از اتمام طرح بانظر تیم کارشناسان تصمیم گرفته شد که این مجموعه گرانقدر را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)تقدیم نماییم. فلذا بعداز انجام هماهنگی های لازم این اثر ماندگار در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در استان قم به کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی، رییس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در جمع تولید کنندگان این اثر ماندگار گفت ؛فعالیت های شاخصی که برای شهدا انجام می شود باید دیده شود و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین نیز در انتشار این اثر در فضای مجازی فعالیت خواهد داشت.

وی با اشاره به ارادت مردم شهرستان خمینی شهر به اهلبیت(ع) و شهدا افزود: در شهرستان خمینی شهر کارهای خوب امام رضایی صورت گرفته است که در کشور بی نظیر است و این گواهی این مدعاست؛ علاقه مندی زیاد خمینی شهری هابه امام حسین(ع) نیز زبانزد است و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند: خمینی شهر حسینیه ایران است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین درادامه ضمن استقبال از این یادنامه صوتی شهدا پیشنهاداتی مبنی بر تولید آثار دیگر در این زمینه ونیز وقایع کربلا و خطبه های حضرت زینب(س) و...را ارائه نموده از عوامل و دست اندرکاران تولید این اثر با اهداء لوح تقدیر و تربت حرم امام حسین(ع) تقدیر نمودند.

لازم به ذکر است:حسین غفوری نویسنده کتاب صوتی طلایه داران عشق جز جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده است که اکنون به فوز عظیم شهادت نائل گشته و پیکر مطهر او در گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر به خاک سپرده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها